Gönderen Konu: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri  (Okunma sayısı 10791 defa)

Çevrimdışı karamelek

  • Okuyucu
  • *
  • İleti: 1
  • Teşekkür: 0
slm
« Yanıtla #15 : Mart 19, 2008, 16:06:53 »
merheba arkadaşlar bende maliyeciyim.3.sınıftayım..bence bu okul bitmezzzzzzzzzz.

Çevrimdışı pınarr

  • Okuyucu
  • *
  • İleti: 1
  • Teşekkür: 0
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #16 : Mart 20, 2008, 01:06:06 »
selamlar bende maliye 2 deyim

Çevrimdışı TurkDragon

  • Uye
  • **
  • İleti: 37
  • Teşekkür: -1
    • Teknotim
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #17 : Mart 23, 2008, 13:41:57 »
sizler hepiniz hoşgeldiniz
Yalnız Başıma Dolaşıyorum Bu kocaman dünyadaki küçücük şehirde

Çevrimdışı kübra aksoy

  • Uye
  • **
  • İleti: 39
  • Teşekkür: 4
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #18 : Mart 24, 2008, 15:31:05 »
SLAM     ARKADAŞLAR  BENDE  MALİYE 1. SINIFMMM SINAVLARDAN KORKUUYRM AÇIKÇASI     ÖNERİLERİNİZİ BELİRTRSENZ SEWNRM         HOŞÇKLN :( >:(
AyRıLıGıN HaKkINı WeR AnLAmSıZ KıL TüM YaŞAnAnLaRı KaLmAyI BeCeReMeDiN BaRi GiTmEsİNi ÖĞrEN..

Çevrimdışı TurkDragon

  • Uye
  • **
  • İleti: 37
  • Teşekkür: -1
    • Teknotim
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #19 : Mart 24, 2008, 18:05:47 »
korkarsan korktukların başına gelir korkmadan derslerine odaklan başka hiç bişeye gerek kalmaz bende maliye 1. sınıfım
arkadaşlar birde nereli oldugunuzuda yazın belki aynı yerlerde sınava giriyoruzdur.
Yalnız Başıma Dolaşıyorum Bu kocaman dünyadaki küçücük şehirde

Çevrimdışı sinem

  • Okuyucu
  • *
  • İleti: 1
  • Teşekkür: 0
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #20 : Mart 29, 2008, 20:59:00 »
slm arkadaşlar bende maliye 1. sınıf öğrencisiyim sınava bir hafta kaldı herkese başarılar  :yup
<BENSİZ> ''AŞKA'' DOYMA......

Çevrimdışı kübra aksoy

  • Uye
  • **
  • İleti: 39
  • Teşekkür: 4
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #21 : Nisan 05, 2008, 11:22:05 »
sınavnız nasıllll geçtiiiiii bklm :yup :yup
AyRıLıGıN HaKkINı WeR AnLAmSıZ KıL TüM YaŞAnAnLaRı KaLmAyI BeCeReMeDiN BaRi GiTmEsİNi ÖĞrEN..

Çevrimdışı TurkDragon

  • Uye
  • **
  • İleti: 37
  • Teşekkür: -1
    • Teknotim
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #22 : Nisan 07, 2008, 00:16:43 »
benimki süper inşallah hepsinden geçecem
Yalnız Başıma Dolaşıyorum Bu kocaman dünyadaki küçücük şehirde

Çevrimdışı jamelia

  • Okuyucu
  • *
  • İleti: 1
  • Teşekkür: 0
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #23 : Nisan 14, 2008, 01:11:35 »
Merhaba arkadslar ben de maliye 4. sınıf öğrencisiyim son senem old. için çok stresliyim yeni başlayan arkadaşlara allah kat kat sabır wersin herkese ii çalışmalar :laugh:

Çevrimdışı daktilo

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 16
  • Teşekkür: 5
  • yaşasın aöf
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #24 : Nisan 25, 2008, 23:20:07 »
merhaba arkadaşlar bende maliye 4.sınıf öğrencisiyim inşallah bu sene bitecek .. sizlerede başarılar...

Çevrimdışı ozgulinci

  • Okuyucu
  • *
  • İleti: 1
  • Teşekkür: 0
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #25 : Haziran 05, 2008, 10:20:17 »
ayy ben 4. sınıfa kadar gecebilcem mi acabaa yaaa bende daha 1. sınıfım yaa  ???

Çevrimdışı Onur

  • Aktif Uye
  • ***
  • İleti: 48
  • Teşekkür: 6
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #26 : Haziran 23, 2008, 13:49:45 »
ayy ben 4. sınıfa kadar gecebilcem mi acabaa yaaa bende daha 1. sınıfım yaa  ???

 :D Geçersin geçersin

Çevrimdışı TurkDragon

  • Uye
  • **
  • İleti: 37
  • Teşekkür: -1
    • Teknotim
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #27 : Temmuz 08, 2008, 05:00:34 »
ayy ben 4. sınıfa kadar gecebilcem mi acabaa yaaa bende daha 1. sınıfım yaa  ???

 :D Geçersin geçersin

bende maliye 1. sınıfım arkadaşım hemde bütünlemeye kalmış bi maliyeci ben bile geçecem diyorum ki sen neen geçemeyesin
Yalnız Başıma Dolaşıyorum Bu kocaman dünyadaki küçücük şehirde

Çevrimdışı eltanin

  • Uye
  • **
  • İleti: 33
  • Teşekkür: 2
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #28 : Ekim 14, 2008, 22:44:19 »
maliye bölümünde
ite kaka
4üncü sınıfa gelmiş birisiyim :P

Çevrimdışı pınar35

  • Okuyucu
  • *
  • İleti: 1
  • Teşekkür: 0
Ynt: maliye öğrencileri tanıyalım sizleri
« Yanıtla #29 : Aralık 26, 2008, 17:33:32 »
selamlar bende maliye ikinci sınıf izmirden :alks